skip to main
|
skip to sidebar
Thursday, March 18, 2010
a new experience!
داشتن دوست پسر سوسول هم بد نبود! مخصوصا وقتی دستم خورد به سیخ سیخ موهاش و یه جوری برخورد کرد
که انگار داشتم به ناموسش دست درازی میکردم
1 comment:
Diis.ignotis
March 20, 2010 at 7:45 AM
کی؟ کدوم؟:))
Reply
Delete
Replies
Reply
Add comment
Load more...
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Aphradite
Followers
Blog Archive
▼
2010
(10)
►
June
(1)
►
May
(3)
►
April
(1)
▼
March
(5)
اینم از آزادی بیان
ببین میگما !علی چپ اون طرفه
a new experience!
MARG
2bare bayad shod!
About Me
aphradite
View my complete profile
کی؟ کدوم؟:))
ReplyDelete